loading...
مجله مکران
دستگاه دفع حشرات و موش ریدکس پلاس
دستگاه دفع حشرات و موش
آیا از حشرات و حیوانات موذی اطرافتان خسته شده اید؟؟
انبار آشپزخانه و درو دیوارهای اتاقهای خانه تان لانه و جولانگاه موجودات موذی شده؟
آیا میخواهید برای همیشه خانه ای پاک از این موجودات داشته باشید؟
دستگاه جدید ریدکس پلاس را به شما معرفی می کنیم که در عرصه نبرد با موجودات موزی از قبیل سوسک، موش، پشه و ... انقلابی به پا کرده است. کافیست آنرا به پریز برق بزنید تا با ارسال پالس های دیجیتال در شبکه سیم کشی ساختمان همه موجودات موزی را فراری دهد.
عملکرد این دستگاه فوق العاده ساده بوده و فقط کافیست دستگاه را به پریز برق وصل کرده و بدون هیچ خطر و آثار سوء جانبی برای همیشه از شر موش، سوسک، پشه، مورچه و عنکبوت در منزل خود راحت شوید.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت فقط : 29,000تومانخرید پستی دستگاه دفع حشرات و موش
mortza بازدید : 41 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

ﺭﻓﺘم ﭘﻴﺶ ﺩﻛﺘﺮ، ﮔﻔﺘﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻝ ﻫﺎﻱ

ﺻﻮﺭﺗﻢ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ،ﺩﻛﺘﺮﻡ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎ ﻓﺘﻮﺷﺎﭖ !!!

ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺍﺛﺮﺍﺕ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﻨﺰﻳﻦ ﺑﺎﺷﻪ

.

.

.

من اگه فامیلی شوهرم نیا بود

اسم بچمو میزاشتم

وِلکام تو دِ هُتل کَلیفُر

.

.

.

تو کشور کره صدا بزنی “کیم” همه بر میگردن!

ی چیزی تو مایه های “مهندس” خودمونه

.

.

.

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻗﻮﺭﺕ ﻣﯿﺪن

ﺍﻣﺎ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺗﻮ ﻣﻠﻊ ﻋﺎﻡ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﭼﯿﭙﺲ ﻧﺎﺯک رو ﺑﺎ 8 تا ﮔﺎﺯ 2 تا ﺗﺮﻣﺰ ﻭ 3 ﺗﺎ ﻧﯿﻢ ﮐﻼﺝ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ :))

.

.

.

دختره 12 ساله تو پیج دکتر سوال پرسیده چجوری بدون عمل لب هامو برجسته کنم ؟

رفتم جواب دادم : با دمپایی ابری خیس محکم بکوب تو دهنت درست می شی

 

.

.

.

اون عزیزایی که اول ترم میگفتن:کوووو تا آخر ترم…….

عزیزان حالا به اون کووو رسیدین…پیاده شین و از مناظر لذت ببرین.

.

.

.

وقتی آدم از خاکـــــــــــــه

تعجبی نداره که

کرم داشته باشه

 

.

.

.

انسان کولر رو اختراع کرد خدا بدش اومد که تو آب و هوا دخالت شده

پس پدر رو آفرید که نذاره روشنش کنن !

.

.

.

وسایل مورد نیاز براى امتحان :

خودکار + آفتابه :))

.

.

.

یارو قیافشو از نمای دور ببینی یاد ارواح خبیثه میفتی!

بعد نوشته:نمیدانم کدامین مانع مرا از تو دور کرده؟؟.

آخه لامصب تو خود مانعی

اعتماد به نفس تو رو اگه کقتار داشت الان طاووس بود!!!

.

.

.

بیچاره داداشم بچه که بود انقد دسته بازی رو نمیدادم بهش بازی کنه

که الان از قارچ خور به عنوان فیلم یاد میکنه تا بازی !

خدایا مارو ببخش

.

.

.

هر موقع واسه جمله “میخواستی منو به دنیا نیارید”

که قراره از بچه م بشنوم جواب مناسبی پیدا کردم ، زن میگیرم !

.

.

.

کانون خانواده ما خیلی گرمه !

یعنی تا میاد سرد بشه بابام کولرو خاموش میکنه

.

.

.

بیاین برای تمرین نه گفتن

به عنوان حریف تمرینی از هم درخواستهای نامعقول کنیم نه بگیم

.

.

.

خدایا

بهم قیافه که ندادی

پولم که ندادی !

لطفاً با ذکر مثال ، علت خلقت مرا در دو سطر توضیح دهید

با تشکر

.

.

.

یه بار نشستم تو تاکسى چهار تا سرباز عقب سوار کرده بود

گفتم آقا خوب بر نزدى سربازا افتادن پیش هم

.

.

.

ﺧﻤﯿﺎﺯﻩ ﭼﯿﺴﺖ!؟

ﺣﺮﮐﺖ ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﯽ ﻫﺎ ، ﺑﺮﺍﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ !

.

.

.

عطرهای گرون قیمت رو بیخیال

آدم باید بوی بنزین بده !

.

.

.

اگر در حالی که این اس ام اس را می خوانید ، پشت کامپیوتر خود قوز کرده اید

لطفا صاف بشینید و به کار خود ادامه دهید !

.

.

.

دور نیست اون روزی که برن پیش ایرانسل برا تحقیقات قبل ازدواج

که ببینن ۱ تا ۷ صبح با کی حرف میزدن !

.

.

.

یکی اومد با احساسم بازی کنه گفتم گزارشگر خیابانیه بیخیال شد! :))

.

.

.

به بابامم زنگ زدم میگم تصادف کردم

الانم بیمارستانم

میگه خب یدونه از جونات کم شد چند تا دیگه داری کامل گیم آوربشی

من

 

بابام :))))))))

میدونم من بچه سرراهی هستم.

به سلامتی هر چی پدره که جونشو برای بچش میده

.

.

.

قبل از اینکه ناخناتونو بگیرید ، خودتون رو خوب بخارونید !

بعد بگید من شمارو دوست ندارم ، واقعا دیگه چه اطلاعاتی میخواید ؟

.

.

.

دوست عزیز و گرامی

شما که بعد از غیبت طولانی به مدتِ چند سال

ناگهان زنگ زده و بسیار گرم و صیمیمانه ابراز دلتنگی می کنید، خر پدرتان است

با احترام

زخم خوردگان از قرض گیرندگانِ بی شعور

.

.

.

جوری امتحانامو گند زدم که باید اول پاسخ برگام بنویسم :

استاد گرامی ! با توکل به خداوند و آرامش سوالات زیر را تصحیح نمایید

.

.

.

شما هم برای تخمین سردی یا گرمی چایی ای که برای مهمون میبرید

انگشت میزنید توش ؟

یا فقط من اینجوریم !؟

.

.

.

سال2200پسره ازمامانش می پرسه مامان من چه جوری به دنیا اومدم

مادره جواب میده از اینترنت دانلودت کردم

.

.

.

مشکل پدر و مادر من اینه که من رو با موفق ترین بچه ى فامیل

و خودشون رو با بدبخت ترین پدر و مادر فامیل مقایسه میکنن

.

.

.

میدونین چی از 100 تا فحش بدتره؟

200 تا فحش !

من برم سراغ اکتشاف بعدی !

جوک و اس ام اس خنده دار خرداد 93

ببین با “کیا” شدیم 75 ملیون

با هیوندا بود میشدیم 135 ملیون

یا مثلن جنسیس بود میشدیم 250 ملیون

خیلی پیچیده س

.

.

.

گاهى اوقات این آدم ها نیستن که عوض مى شن

نقابه که مى افته !

.

.

.

“از الان که اینجوری گرمه تابستون واویلاست”

شنیده شده در 98 درصد تاکسیهای تهران

.

.

.

وقتی اسم فامیل بازی کنی

حمید حمیدی ، سارا سارایی ، گوجه پلو ، گلابی پلاستیکی و رنگ قورباغه ای

نه تنها عجیب نیست ، بلکه کاملا منطقیه :))

.

.

.

برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر به صلاح نمیباشد !

.

.

.

کارلوس کیروش این آهنگ امیر تتلو برای جام جهانی رو بده سرمربی آرژانتین

بگه : ببین این وضع این ملته ، دیگه خودت هرچی کرمته ، هرچی صلاح میدونی ، رحم کن !

.

.

.

جالبه که وقتی سن آدمها رو کمتر از سن واقعیشون حدس میزنی

فرض رو بر این میذارن که چهره شون جوونه نه اینکه طرز فکر و رفتارشون بچه گانه ست!

.

.

.

وقتى “چه خبر؟” به “دیگه چه خبر؟” تبدیل شد خدافظى کنید !

.

.

.

به بعضیا هم باید یادآوری کرد که اسم دارن رو بچشون می ذارن

یوزرنیم انتخاب نمی کنن که این همه اصرار دارن کسی برنداشته باشه !

.

.

.

هیچ هیولایی ترسناکتر از آدمی نیست

که کمین کرده اشتباه کنی و بپره بگه دیدی گفتم !

.

.

.

مژده گونی چیست ؟

مژده گونی خواهر کوزی گونی می باشد

بعععععله !

.

.

.

تماشاچی های ایران توی جام جهانی

یه مشت مصرف کننده ی چای احمد و برنج محسن و تلویزیون صنام و یخچال فریزر امرسان هستن

بچه ها مچکریم :))

.

.

.

به 30 تا از شماره های موبایلم اس ام اس زدم

سلام خوبی؟

من گوشیمو عوض کردم شمارت پاک شده ، میشه یه میس بندازی شماره ات رو سیو کنم ؟

تا الان 27 میس کال دارم !

ببینید با چه شتر مرغ هایی من دوستم

.

.

.

چه بسا افرادی که حتی رانندگی بلد نیستند

ولی به چه زیبایی ” دور ” زدن را بلدند !

.

.

.

این نسل از اون موقع که مامانها سیب زمینی سرخ کرده رو گذاشتند بالای یخچال

عقده ای شد !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ابزار وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 4,375
  • بازدید کلی : 23,623